Regulament de returnare și restituire

14 zile pentru anularea comenzii

Dacă un produs, indiferent de motiv, nu reuşeşte să-ţi fie pe plac şi ne înştiinţezi (de preferinţă, în scris, ca să-ţi putem comunica o adresă din România), în termen de 14 zile, de intenţia de a renunţa la cumpărare, îţi returnăm preţul produsului.

În asemenea situaţie, trebuie doar să faci să ne parvină produsul înapoi în 14 zile, socotite din ziua înştiinţării, iar noi, în cel mult 14 zile de la returnare îţi restituim preţul pachetului (bineînţeles şi dacă ai preluat, personal, pachetul, iar dacă ţi-am trimis pachetul prin serviciul de curierat, îţi restituim şi preţul transportului). Te rugăm să ne uşurezi munca prin aceea că trimiţi produsul înapoi, pe cât posibil în ambalajul de fabricaţie, nedesfăcut (căci am dori să îl comercializăm), sau dacă deja l-ai desfăcut, atunci te rugăm, fii atent ca piesele ambalajului, ale produsului şi accesoriile acestuia, cât şi instrucţiunile să fie complete, nedeteriorate. Trebuie să ştii că te privesc costurile legate transportul produsului returnat! Te rugăm, citeşte cu atenţie, în meniul din stânga, în documentul descărcabil Termeni şi condiţii partea referitoare la acest subiect!

Reclamaţii şi garanţie de conformitate (înlocuirea produselor defecte)

Dacă constaţi orice fel de deteriorare a pachetului, curierul este obligat să predea produsul cu obiecţii şi să scrie un proces-verbal la faţa locului. Dacă constaţi o diferenţă între produsele trecute în factură şi cele livrate, sau dacă în ambalajul intact găseşti un produs deteriorat, te rugăm să suni de îndată Serviciul nostru cu clienţii, şi vom remedia problema de îndată!

Te rugăm, pe cât posibil, să păstrezi factura sau o copie a facturii, deoarece înlocuirea produsului se poate face cel mai rapid, dacă aceasta există, respectiv poate fi validată dacă produsul este fără lipsuri, cu toate accesoriile în stare completă. Firma noastră acţionează conform legii naţionale şi condiţiilor asigurate de fabricant şi comercializator. În măsura în care deteriorarea nu a survenit în urma transportului, te rugăm să ne semnalezi problema prin e-mail sau telefon şi să ne trimiţi în cel mai scurt timp posibil marfa defectă – de îndată ce ajunge la noi, o schimbăm sau o reparăm. Te rugăm, citeşte cu atenţie, în meniul din stânga, în documentul descărcabil Termeni şi condiţii partea referitoare la acest subiect!

Avem câteva cookie-uri. Vrei unul?
Dorești să vezi recomandări de produse inteligente și utile cu ajutorul lor? Vreau informaţii Nu doresc Da