Politica de returnare și rambursare

Perioada de retragere de 14 zile

Dacă, din orice motiv, nu îți place un produs, ai la dispoziție 14 zile de la data primirii acestuia pentru a ne notifica pe site-ul nostru.

Într-un astfel de caz, tot ce ai de făcut este să te conectezi la contul tău înregistrat pe site-ul nostru, și la rubrica „Returnare, anulare, semnalarea problemei”, dând click pe butonul „Returnare”, să selectezi opțiunea „Am un drept de retragere de 14 zile”. Apoi indică comanda și produsul pe care dorești să o returnezi și introdu contul bancar pentru rambursarea contravalorii. Trebuie să ne returnezi produsul/produsele în termen de 14 zile de la data indicării intenției de returnare, iar noi îți vom rambursa prețul produsului/produselor returnat(e) în termen de maxim 14 zile de la data returnării. În cazul în care ai returnat toate articolele comandate, îți vom rambursa și costul de transport plătit pentru comanda ta.

Te rugăm să te asiguri că produsul returnat se află în ambalajul nedeschis al producătorului (deoarece dorim să revindem acest produs), sau, în cazul în care ai despachetat deja comanda, să te asiguri că toate părțile ambalajului, produsul și accesoriile sale, precum și descrierea produsului sunt intacte.

Trebuie să știi că tu trebuie să plătești costul de transport pentru returnarea produsului! Te rugăm să citești cu atenție partea referitoare la returnare și rambursare din Termeni și condiții!

Adresa de returnare:
Modell & Hobby Kft.
Hungary
1211 Budapest, Szikratávíró u. 12. C/3 raktár

Garanție și reclamații

La primirea comenzii, verifică întotdeauna integritatea coletului. Nu acceptă colete deteriorate sau deschise. În cazul în care refuzi preluarea coletului, te rugăm să contactezi cât mai curând departamentul nostru de relații cu clienții, să te putem ajuta cu pasurile următoare și cu reexpedierea pachetului.

În cazul în care jucăria achiziționată se dovedește a fi defectă sau funcționează defectuos în timpul utilizării, primul pas pentru a asigura buna desfășurare a tranzacției este să te conectezi la magazinul online, la rubrica „Returnare, anulare, semnalarea problemei”, să faci click pe butonul „Returnare” și să selectezi opțiunea „Vreau să semnalez o conformitate sau o garanție”. Încarcă o imagine sau un videoclip cu problema și indică caracteristicile defectului.

Informațiile furnizate ne vor ajuta să decidem modul în care te putem ajuta cel mai rapid. Colegii noștri te vor contacta pentru a discuta despre pasurile necesare. Dacă produsul se dovedește a fi defect, vom trimite un curier pentru a îl ridica. Echipa noastră de service se va ocupa de repararea jucăriilor, iar dacă repararea nu este posibilă, îți vom trimite un produs înlocuitor. În cazul în care se consideră că nu este vorba de o defecțiune, colegii noștri te vor ajuta prin telefon să configuri corect jucăria și îți vor da sfaturi referitoare la utilizarea corectă și sigură a produsului.

Un lucru este cert! Nu vom lăsa nicio problemă nerezolvată, întotdeauna te vom ajuta!

Îți atragem atenția asupra faptului că, în cazul rapoartelor de eroare primite prin mail, te vom ruga, de asemenea, să completezi formularul „Returnare, anulare, semnalarea problemei”.

Pentru informații privind garanția și cererea de intervenție, te rugăm să citești cu atenție Termenii și condițile noastre.