Termeni şi condiţii

Termeni şi condiţii Valabil în magazinele web: www.jateknet.hu, www.tulli.hu, www.tulli.ro şi www.topjatek.hu Valabil începând cu data de 20 noiembrie 2014

Vă informăm că, www.jateknet.hu (JátékNet), www.tulli.hu şi www.tulli.ro (Tulli), www.topjatek.hu (Topjáték) – magazin web lucrător în mai multe domenii: în continuare Magazin web – accesând aceste pagini web, sunteţi de acord cu condiţiile de utilizare a acestora. Vă rugăm să utilizaţi Magazinul web în continuare, doar dacă acceptaţi termenii şi condiţiile de procesare. JátékNet.hu Kft. (în continuare: Operator) poate schimba liber dispoziţiile din Termeni şi condiţii, produsele puse la vânzare, preţul de vânzare şi termenul limită. Schimbările sunt valabile din momentul afişării acestora în Magazin web. Oricare cumpărător, care nu este de acord cu aceste condiţii, trebuie să înceteze procurarea produselor. Schimbările apărute nu sunt valabile pentru contractele deja încheiate (comenzile confirmate).

  1. Condiţii generale:

1.1. Magazinul web este administrat de JátékNet.hu Webáruhaz Kft (în continuare: Operator). Termeni şi condiţii sunt aceleaşi pe site-urile jateknet.hu, tulli.hu, tulli.ro şi pe topjatek.hu, în afară de cazul în care termenii şi condiţii cer anumite schimbări.

1.2. Datele de contact ale firmei administratoare sunt următoarele: Nume firmă: JátékNet.hu Webáruház Korlátolt Felelősségű Társaság Adresa firmei, codul poştal şi serviciu clienţi: 1117 Budapest, Hunyadi János út 4 Contact: info@jateknet.hu, (06 1) 700 4230 Sediul firmei: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14. Lurdy Ház 2. emelet Numărul de înregistrare: 01-09-19611 Registru judiciar de evidentă: Oficiul Registrului Comerţului Anul înregistrării: 2006 Cod fiscal: 13793388-2-43 Cont bancar: CIB Bank Zrt. 10700732-44114006-511000 Identificatori de date: 03727-0001 (datele cumpărătorului), şi NAIH-58182/2012 (Newsletter) Limba utilizată în contract: română/maghiară Furnizor de găzduire: pagina web JatekNet, are propriul server de administrare şi nu are nevoie de alt furnizor de găzduire.

1.3. Între operatorul magazinului web şi utilizatorul acestor pagini, se formează un contract din momentul în care acesta accesează, se înregistrează pe pagină şi face cumpărături, ţinând cont de termenii şi condiţiile contractuale. Dumneavoastră, ca utilizator al magazinului web sunteţi obligat să acceptaţi Termeni şi condiţiile. În cazul în care nu acceptaţi oricare din condiţiile contractuale, nu puteţi utiliza pagina web, deci nu puteţi procura obiectele din Magazinul web.

1.4. Utilizarea Magazinului web şi a produselor oferite de acesta se poate face doar după completarea voluntară a datelor necesare, prin urmare operatorul poate utiliza aceste date strict doar în concordanţă cu condiţiile de la punctul 8 (Informaţii privind prelucrarea datelor cu caracter personal).

1.5 Operatorul Mazgazinului web, poate schimba liber dispoziţiile din Termeni şi condiţii, produsele puse la vânzare, preţul de vânzare şi termenul limită, etc. Obligaţia Operatorului să vândă produsele la preţul afişat pe magazinele web este valabilă până la momentul afişării noului preţ. Schimbările sunt valabile din momentul afişării acestora în Magazinele web. Oricare cumpărător, care nu este de acord cu aceste condiţii, trebuie să înceteze procurarea produselor. Schimbările apărute nu sunt valabile pentru contractele deja încheiate (comenzile confirmate).

  1. Procesul de cumpărare, stabilirea contractului de vânzare-cumpărare

2.1 Contractul apare în urma utilizării Magazinului web, iar în cazul achiziţionării de produse se formează un contract (contract de vânzare-cumpărare) între cumpărător-utilizator şi Vânzător, care este conform Termeni şi condiţii actuale, adică se efectuează comandă şi confirmarea acestuia. Magazinul web este obligat să confirme comanda cumpărătorului în decurs de 48 de ore, dar în lipsa acestuia cumpărătorul este scutit de orice obligaţie.

2.2 Termeni şi condiţii sunt acceptate de către cumpărător din momentul efectuării unei comenzi. Contractul este încheiat din momentul completării tuturor datelor necesare efectuării comenzii şi după verificarea acestora, după următoarele criterii:

  1. În cazul livrării: La primirea email-ului de înştiinţarea trimis de către Vânzător, în care Cumpărătorul este anunţat de livrarea coletului, de ora transportului sau înmânării acestuia. (Aici nu se face referire la email-ul trimis automat de către magazinul web- aceasta este doar înştiinţarea cumpărătorului, cum că a fost preluată comanda de către Magazinul web).
  2. În cazul preluării personale: La primirea email-ului de înştiinţarea trimis de către Vânzător, în care Cumpărătorul este informat de posibilitatea preluării coletului şi de orele de deschidere a biroului. (Aici nu se face referire la email-ul trimis automat de către magazinul web- aceasta este doar înştiinţarea cumpărătorului, cum că a fost preluată comanda de către Magazinul web) Cu email-urile enumerate mai sus în conformitate cu legea numărul 45/2014(II. 26.) se încheie ‚‚contract la distanţă’’ care are loc între utilizator (Cumpărător) şi JátékNet.hu Kft. (Vânzător sau Furnizor).

2.3 Comenzile sunt stocate în mod automat în format electronic de Magazin web, acestea pot fi revăzute de cumpărător ulterior. Comercializările electronice, ca şi informaţiile cu privire la unele întrebări de comercializare sunt în conformitate cu legea CVIII 2001, prin care contractele încheiate electronic sunt valide în măsură celor efectuate în scris, acesta fiind în limba maghiară şi cu dispoziţiile juridice în conformitate cu legislaţia din Ungaria. Contractul este în conformitate cu prezentul Termeni şi condiţii. La cerere, vânzătorul trimite o copie în format electronic pe baza numărului de înregistrare a comenzii.

2.4 Ţinând cont de validitatea contractului electronic, ca fiind egală cu un contract efectuat în scris, comunicarea prin email între Operator şi Cumpărător la adresa oferită la înregistrare sau la efectuarea comenzii de către cumpărător, este luată drept şi legal ca efectuarea demersurilor în scris.

2.5 Confirmările efectuate prin email, privind conţinutul contractului încheiat între Operator şi Utilizator şi trimiterea acestuia prin email este în conformitate cu legea 45/2014. (II. 26.) aliniat 18. Vă rugăm să citiţi cu atenţie documentele şi să le păstraţi. În cazul în care aveţi întrebări, vă puteţi adresa la serviciu clienţi.

2.6 Comenzile se pot efectua pe suprafaţa online în Magazinul web şi la telefon. Operatorul poate accepta şi procesa comanda, doar dacă cumpărătorul a făcut înregistrarea şi a completat informaţiile cerute de Magazinul web. În cazul neefectuării acestuia, problemele tehnice care pot apărea, nu ţin de responsabilitatea Magazinului web. În cazul completării greşite a adresei de livrare sau a altor inconveniente apărute din partea cumpărătorului, acesta va suporta costurile de livrare sau alte costuri suplimentare apărute.

2.7 Posibilităţi tehnice pentru corectarea greşelilor de introducere a datelor: la sfârşitul efectuării procesului de cumpărare, după selectarea modului de plată şi înaintea apăsării butonului „Comanda” puteţi corecta greşelile. Pentru corectarea datelor apăsaţi pe butonul „Editare” sau în partea de sus a paginii puteţi găsi diagrama proceselor, cu ajutorul căruia puteţi reveni la pagina anterioară. Datele comunicate în momentul înregistrării şi parola aleasă o puteţi modifica în meniu la „Datele mele”. Conţinutul „coşului” poate fi oricând verificat, modificat sau chiar şters. În cazul în care observaţi anumite greşeli după plasarea comenzii, anunţaţi imediat pe adresa de email info@jateknet.hu, info@tulli.hu info@tulli.ro şi info@topjatek.hu.

2.8 Este important posibilitatea de contactare telefonică, deoarece Magazinul web deseori vă contactează în momentul livrării, de asemenea trimite SMS. În cazul lipsei datelor de contract, Vânzătorul nu efectuează livrarea.

2.9 Navigând în Magazinul web alegeţi produsul dorit şi cu apăsarea butonului „pun în coş” puteţi pune în coşul virtual. După selectarea produselor dorite apăsaţi pe butonul „Casă”, după care adăugaţi adresa de livrare şi modul de plată al produsului, după care puteţi încheia şi trimite comanda.

2.10 Vă aducem la cunoştinţă, că fiecare comandă efectuată, sistemul Magazinului web tratează individual, prin urmare cumpărătorul care efectuează comenzi în şir, cu aceeaşi adresă de livrare va primii fiecare comandă împachetat în colet separat, iar prin urmare costul fiecărei livrări va fi plătit individual. În cazul în care aţi efectuat deja o comandă şi doriţi să mai adăugaţi şi alte produse vă rugăm să contactaţi fără ezitare serviciul cu clienţii, în acest fel – în funcţie de statutul comenzii, adică înainte ca coletul să fie predat către curierat – comandă se mai poate modifica.

2.11 Înainte de prima comandă efectuată, este necesară înregistrarea, iar la următoarele comenzi trebuie să vă logaţi la contul de înregistrare creat. Comandarea produselor va deveni mult mai uşoară şi veţi putea beneficia şi de posibile reduceri.

2.12 Preţurile afişate sunt inclusiv cu TVA, în afară de cazul în care unele produse unde TVA-ul este afişat separat. Preţurile brute conţin taxele şi impozitele aplicate la fiecare produs comercializat. Preţurile afişate în Magazin web sunt valabile până la data retrageri sau modificării acestora. Imaginile şi informaţiile despre disponibilitatea produselor afişate în Magazin web sunt de natură informativă şi pot să difere de realitate. Datorită schimbărilor rapide în stoc în cazurile excepţionale produsele pot apărea a fi în stoc, deşi în realitate deja sunt indisponibile. În astfel de cazuri Magazinul web nu îşi asumă nici un fel de responsabilitate, iar în cazul constatării anunţă fără întârziere cumpărătorul.

2.13 Vânzătorul este obligat conform acestei Termeni şi condiţii să livreze produsele comandate conform condiţiilor prevăzute la confirmarea comenzii, la adresa specificată de Cumpărător.

2.14 Utilizatorul poate prelua comanda la adresa specificată la comandă, de asemenea în momentul livrării sau înaintea livrării poate efectua plata comenzii (inclusiv taxa de livrare) în conformitate cu Termeni şi condiţii.

2.15. Moduri de plată

  1. Contravaloarea comenzii şi a taxelor suplimentare pot fi achitate prin virament bancar, prin efectuarea plăţii în siguranţă, online sau prin PayPal, sau prin plată cash sau cu card bancar la serviciu clienţi, şi de asemenea cu ramburs în momentul livrării. În cazul efectuării plăţii la momentul livrării, se pot percepe taxe suplimentare pentru manipularea banilor, despre care se oferă informaţii suplimentare pentru cumpărător pe parcursul plasarea comenzii.
  2. Magazinul web în cazuri alese sau periodic poate oferi oportunităţi de cumpărături cu reduceri în formă de cupoane de reducere. În cazul reducerilor prin cupoane preţul produsului poate fi achitat parţial sau în totalitate prin introducerea codului de pe cupon pe pagina de internet. Codul cuponului este utilizabil în termenul de valabilitate al acestuia şi se introduce în câmpul potrivit la „Casă”. La o comandă se poate utiliza doar un singur cupon, cupoanele nu se pot cumula. Detalii despre utilizarea cupoanelor sunt incluse în condiţiile generale ale ofertelor actuale prin cupoane.

2.16. Moduri de preluare

  1. Produsele comandate pot fi livrate după cerinţele cumpărătorului, prin curier la adresa specificata sau la locul preluării, de asemenea se poate prelua personal la serviciu clienţi a Vânzătorului.
  2. În cazul livrării prin curier – dacă produsele comandate sunt disponibile în stoc – cumpărătorul poate specifica o anumită dată de livrare. În alte cazuri ziua livrării va fi specificată prin email sau prin telefon.
  3. În cazul livrării la un punct de preluare, Magazinul web expediază comanda la un Punct aşa numit Pick Pack sau la un punct de preluare prestabilit. Imediat după livrare cumpărătorul primeşte un email sau un sms, iar după aceea are la dispoziţie 3 zile lucrătoare pentru preluarea comenzii.
  4. În cazul preluării personale de la serviciu clienţi, cumpărătorul este anunţat prin sms sau telefon şi are la dispoziţie 3 zile lucrătoare ca să ridice coletul. Comenzile (confirmate) care urmează să fie preluate vor fi ţinute rezervate 3 zile lucrătoare de la anunţarea cumpărătorului. Magazinul web nu are posibilitate să ţină sau să livreze ulterior comenzile care nu sunt preluate în decurs de 3 zile lucrătoare. Orarul al serviciului clienţi este inclus în emailul de înştiinţare.
  5. Magazinul web livrează comenzile în aproximativ 1-2 zile lucrătoare, dacă produsul se află în stoc. Magazinul web îşi dă silinţa să onoreze comenzile cât mai rapid la termen, dar nu îşi asumă nici o responsabilitate la eventualele întârzieri. În cazul unei întârzieri Magazinul web îşi dă silinţa, dar nu este obligat să anunţe cumpărătorul.

2.17. Cumpărătorul este obligat că în momentul livrării sau a preluării comenzi să se asigure că produsele sunt intacte şi în stare bună şi să semneze actul de preluare a comenzii. În cazul în care ambalajul este în stare degradată, acesta trebuie înregistrat în proces verbal. De asemenea este recomandat verificarea integritatea produsului la preluare, în cazul în care produsul este deteriorat sau lipsesc anumite componente, trebuie înregistrat în proces verbal. Ambalaje deteriorate pot fi preluate de cumpărător doar pe propria răspundere. Reclamaţiile ulterioare se acceptă doar în cazul în care la deschiderea ambalajului s-a efectuat o filmare de calitate bună, în care se vede clar că ambalajul era intact la începutul filmării (cu toate părţile ambalajului), şi conţinutul coletului este înregistrat într-o singură filmare.

2.18. În cazul în care preluarea coletului nu este posibilă în momentul livrării, curierul lasă o înştiinţare, şi încearcă livrarea coletului nu mai mult de o singură dată. Livrarea se efectuează între orele 8-17 în zilele lucrătoare. Cumpărătorul este obligat să specifice o adresă şi un număr de telefon, la care poate fi contacta în perioada specificată. În plus faţă de normele generale de livrare descrise mai sus, anumite condiţii de livrare şi cheltuieli pot diferi la comenzile plasate în Magazinul web. Termenii de livrare şi cheltuielile aferente puteţi citi la: http://www.tulli.ro/informatie.

  1. Valabilitate (garanţie de conformitate)

3.1. În cazul în care produsul este deteriorat, cumpărătorul este obligat să returneze la serviciu cu clienţi a Vânzătorului.

3.2. Legea V., 2013 din Codul Civil al Republicii Ungaria, la produsele noi cumpărate asigură 2 ani garanţie de conformitate, în cazul în care se încheie un contract între părţi (persoana care încheie contractul în afară domeniul economic sau ocupaţional – consumator – cu o persoană care este în domeniul economic sau ocupaţional). Detaliile despre garanţie de conformitate se găsesc în Codul Civil şi în hotărârea NGM din 19/2014 (IV.29.). Magazinul web este dator să ofere garanţie de conformitate, în cazul în care produsul nu corespunde normelor impuse în lege sau în contract. Magazinul web este responsabil şi în cazul în care cumpărătorul este nevoit să asambleze produsul şi s-au produs greşeli la asamblare din cauza instrucţiunilor de asamblare oferite greşit de vânzător. În cazul în care părţile nu sunt de acord cu cauza problemei, cumpărătorul este obligat să ceară părerea unui expert. În decurs de 6 luni de la constatarea problemei, vânzătorul este obligat să demonstreze că aceasta nu s-a produs din cauza lui. Dacă cumpărătorul era conştient de problemele de acest gen, în momentul semnării contractului, vânzătorul este exclus din obligativitatea oferirii garanţiei de conformitate.

3.3. Dacă Cumpărătorul nu are dreptul nici la schimbarea produsul şi nici la repararea acestuia, sau dacă Vânzătorul nu îşi asumă schimbarea sau repararea produsului sau dacă nu poate îndeplinii criteriile specificate mai sus – după alegere – Cumpărătorul poate beneficia de reducere sau după caz de anularea contractului. Repararea sau schimbarea produsului – ţinând cont de comanda cerută – se poate efectua doar în termeni contractuali valizi fără a afecta cumpărătorul. Cumpărătorul este obligat, că imediat după constatarea defectului să anunţe Vânzătorul în cel mai scurt timp posibil. Dacă cumpărătorul are neplăceri din cauza anunţării întârziate, el însuşi este răspunzător.

3.4. În cazul în care se constată că produsul nu prezintă defecţiuni şi nu apar alte nereguli, Magazinul web nu este răspunzător pentru garanţie de conformitate şi nici nu returnează contravaloarea produsului achiziţionat. În acest caz, cumpărătorul este îndreptăţit să preia personal produsul sau să ceară livrarea acestuia pe propria cheltuiala.

  1. Dreptul de retragere

4.1. Cumpărătorii din Magazinul web au dreptul conform legii 45/2014. (II.26.), ca după 14 zile calendaristice după primirea produsului să contramandeze dreptul de cumpărare. Excluse sunt produsele ca, cărţi, CD-uri şi DVD-uri, software, baterii, deoarece ambalajul a fost deja desfăcut şi de asemenea conform legii 45/2014. (II.26.) produsele care după desfacere sunt „produse nereturnabile” (de exemplu, dar fără a se limita pamperşi, suzete, produse extrem de perisabil). Mai multe informaţii: http://www.nfh.hu/portal/hasznos/internetes/elallasi_hianya.html

4.2. În afară de cazurile enumerate mai sus, cumpărătorul are dreptul să contramandeze dreptul de cumpărare (în cazul în care încă nu s-a efectuat livrarea, ziua încheierii contractului) în 14 zile lucrătoare, fără nici o justificare anume. Contramandarea se face în scris de către cumpărător şi este validă, dacă acesta se trimite înaintea încheierii termenului limita. Contramandarea se execută după următoarele criterii:

4.3. În cazul contramandării, cumpărătorul este obligat să returneze produsul ambalat sau cu ambalajul desfăcut, în decurs de 14 zile Magazinului web. Termenul este considerat valid, dacă cumpărătorul demonstrează că a avut loc livrarea sau produsul a fost înmânat curieratului. Magazinul web nu preia colete expediate cu ramburs.

4.4. Magazinul web este obligat să ramburseze contravaloarea produsului, doar dacă acesta nu prezintă semne de uzare, defecţiuni sau alte nereguli. Magazinul web poate pretinde cumpărătorului plata defecţiunilor apărute la utilizarea necorespunzătoare a produsului.

4.5. Criteriile privind contramandarea se pot transmite de către cumpărător prin email, serviciul poştal, personal sau prin telefon, de asemenea prin formularul aflat în meniul magazinului web la serviciu cu clienţii şi implicit la‚ Dreptul de retragere.

4.6. Contramandarea pe baza acestor legi nu necesită un motiv anume.

4.7. În cazul în care cumpărătorul returnează produsul, acesta va achita taxa de transport. În afară de acest cost, cumpărătorul nu are alte costuri suplimentare.

4.8. Contravaloarea produsului şi de asemenea contravaloarea taxelor de transport (dacă este cazul) este returnată cumpărătorului, în decurs de 14 zile în contul bancar oferit de acesta. Restituirea se aplică atât pe taxa de transport, cu excepţia dacă alături de produsul returnat a fost achiziţionat alte produse, care nu au fost contramandate.

4.9. Produsul returnat Magazinului web este expediat pe costul cumpărătorului. Dacă cumpărătorul nu a respectat cele din Termeni şi condiţii şi din Dreptul de retragere, Magazinul web nu va rambursa preţul de achiziţie, dar – la libera înţelegere – există posibilitatea de retrimiterea produsului către cumpărător. Costul de livrare fiind suportat de acesta.

4.10. Dreptul de retragere se referă la consumatori. Magazinul web stabileşte posibilitatea de contramandare cu partenerii en-gros ?i reselleri în cadrul unui acord separat.

4.11. În cazul în care aveţi întrebări referitoare la dreptul de retragere, vă rugăm să contactaţi serviciul cu clienţii afişat în Termeni de condiţii aflate mai sus. Legea 45/2014. (II.26) cu detaliile cu privire la Dreptul de retragere le găsiţi aici: http://www.complex.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.KOR.

  1. Răzgândire după cumpărare (dreptul la schimbare)

5.1. Cumpărătorul, în termen de 60 de zile după primire, are dreptul să returneze personal produsul neutilizat, în ambalaj original, intact şi nedesfăcut, de asemenea factura în original.

5.2. În condiţiile enumerate, Magazinul web preia produsul returnat şi cu contravaloarea integrală de pe factură va compensa produsul sau produsele alese în locul acesteia. Dacă produsul ales este mai ieftin, decât suma returnabilă, în acest caz nu există nici o modalitate de a rambursa diferenţa

5.3. Magazinul web îşi rezervă dreptul de a nu schimba produsul conform acestui punct, dacă acesta nu corespunde cu Termeni şi condiţii şi dacă au intervenit alte nereguli, de exemplu este practicat în mod abuziv. De asemenea magazinul web îşi rezervă dreptul de a limita drepturile de schimbare a produsului, fără alte justificări, care va fi publicat prin modificarea Termeni şi condiţii. Achiziţiile făcute înainte de modificare vor fi judecate conform Termeni şi condiţii valabile la data cumpărării, dacă acestea este pentru binele cumpărătorului.

5.4. Dreptul la schimbare din acest punct nu influenţează dreptul de retragere de care au drept pe baza contractului la distanţă, şi desigur cumpărătorii au dreptul la garanţie de conformitate

  1. Limitarea răspunderii

6.1. Cumpărătorii trebuie să cunoască şi să accepte posibilităţile oferite de internet pentru cumpărăturile efectuate în Magazinul web, ţinând cont mai ales de performanţele tehnice şi de posibilele erori.

6.2. Magazinul web nu este responsabil în nici un fel pentru elementele enumerate mai jos, oricare ar fi cauza problemei: l Datele procesate pe internet care nu au ajuns la destinaţie, de asemenea cele care au fost modificate întâmplător. l Orice problemă de reţea care împiedică utilizarea corespunzătoare a Magazinului web şi efectuarea cumpărării produselor. l Orice defecţiune în orice dispozitiv în liniile de comunicaţie l Orice tip de corespondenţă trimisă, recomandat sau cu confirmare de primire - prin email sau prin serviciul poştal - care s-a pierdut. l Funcţionarea necorespunzătoare a oricărui software. l Consecinţele unei eroare de program, eveniment sau probleme tehnice.

6.3. Magazinul web nu este răspunzător pentru orice daune directe sau indirecte care a apărut în urma accesării Magazinului web sau în urma vizualizării Magazinului web

6.4. Utilizatorul este răspunzător complet şi nelimitat, în cazul introducerii datelor cu caracter personal ale unei alte persoane, de asemenea pentru daunele rezultate din publicarea în Magazinul web. În acest caz operatorul acordă asistenţa necesară pentru autorităţile competente pentru a stabili identitate utilizatorului infractor.

6.5. Toţi utilizatorii pot folosi pe propriul risc canalele publice de comunicare care fac parte din Magazin web (de exemplu: evaluarea produselor). Magazinul web nu este moderat în mod automat, dar în cazul în care apar reclamaţii privind nereguli de natură comunicativă, cum ar fi limbaj neadecvat sau orice tip de comportament neadecvat, utilizatorul este obligat să elimine, temporar sau definitiv, conţinutul fără alte justificări. În caz de încălcări repetate sau grave a hotărârilor legislative, administratorul are dreptul să exclude definitiv din sistem persoana respectivă, inclusiv să anuleze înregistrarea acestuia.

6.6. În cazul evaluării produselor în scris, utilizatorul va lua la cunoştinţă, că evaluarea produsului trimis de acesta, poate fi publicat sau eliminat, fără justificări. Prin trimiterea evaluării, utilizator contribuie la apariţia numelui de utilizator la opiniile publicate la produsul evaluat.

  1. Drepturile de autor

7.1 Drepturile de autor a întregului conţinut de pe paginile Magazinului web (texte, articole, descrierea produselor, actualul Termeni şi condiţii etc., ilustraţii, şi alte informaţii) – în lipsa unei ordonanţe diferite – fără restricţii spaţiale şi temporale sunt rezervate în mod exclusiv operatorului Magazinului web. De asemenea este interzisă utilizarea în diferite scopuri, cum ar fi prelucrarea sau copierea acestora, decât pentru achiziţionarea produselor din Magazin web. În cazul în care se constată încălcarea drepturilor de autor şi a altor drepturi sau încălcare a prezentului contract, Magazinul web este îndreptăţit să intenteze demersuri judiciare împotriva persoanei respective. Prin utilizarea Magazinului web, utilizatorul acceptă că copierea conţinutului, utilizarea în alte scopuri decât cele specificate de Magazinul web, constituie o încălcare (încălcarea acestor Termeni si Condiţii), chiar dacă nu s-ar fi protejate în conformitate cu legea drepturilor de autor. Pentru fiecare astfel de încălcare, sunteţi de acord să plătiţi cel puţin 50.000 de HUF taxă de penalizare Magazinului web, fără nici o dovadă specifică.

7.2. Magazinul îşi rezervă dreptul să iniţieze proceduri în faţa instanţelor judecătoreşti sau autorităţilor împotriva oricărei persoane, care prin utilizarea Magazinului web (inclusiv cumpărarea) comite sau încearcă să comită o infracţiune. Magazinul web nu poate fi trasă la răspundere în cazul în care o terţă parte recurge la înşelarea unui utilizator sau cumpărător.

7.3 Orice tip de încălcare judiciară prin utilizarea paginii sau în legătură cu site, sau în cazul în care interesele Vânzătorului sunt afectate, operatorul are dreptul de a suspenda imediat înregistrarea utilizatorului, să şteargă datele cu caracter personal, precum şi alte informaţii personale, precum să anuleze înregistrarea. Datele referitoare la încălcare sau conflict de interese pot fi tratate în continuare în scopul procedurilor. În legătură cu aceste demersuri Magazinul web nu este obligat să informeze utilizatorul.

7.4. Afişarea Magazinului web sau orice parte a acestuia pe alte domenii, de exemplu ca aplicaţie în chenar – ca parte din paginile lor – este posibil doar prin acordul scris prealabil.

7.5. Pagina web care utilizează link-ul către Magazinul web nu ar trebui să creeze impresia că Magazinul web recomandă sau sprijină serviciul oferit sau utilizarea ori cumpărarea produselor respective. Site-ul către Link nu poate să conţină informaţii false despre Magazinul web, de asemenea informaţii referitoare la legătura legală dintre aceştia. Magazinul web ia măsuri împotriva tuturor linkurilor, care este în detrimentul reputaţiei şi intereselor Magazinului web.

  1. Informaţii privind prelucrarea datelor cu caracter personal

8.1. Scopul Operatorului este acela de a asigura cea mai mare protecţie posibilă pentru datele cu caracter personal, cu care utilizatorului s-a înregistrat. Politica de confidenţialitate prezentat în acest Termeni şi codiţii este valabilă doar pentru Magazinul web, şi nu se aplică pe site-urile administrate de către terţi, nici în cazul în care aceste pagini de web sunt accesibile în mod direct de pe pagina Magazinului web.

8.2. Operatorul efectuează activitatea protejând drepturile personale ale vizitatorilor şi clienţilor, în conformitate cu prevederile legislaţiei relevante, în special cu cele din Codul civil, precum şi din legislaţia CXII de 2011. privind dreptul la auto-determinare şi libertatea de informare (denumit în continuare. Atv). Atragem atenţia că, comunicarea datelor cu caracter personal în Magazin web este voluntară şi utilizatorul este de acord cu gestionarea şi procesarea datelor prin acceptarea termenilor de utilizare. În cazul în care utilizatorul acţionează în numele altei persoane, este responsabilitatea lui să obţină acordul persoanei în cauză, pentru comunicarea datelor. Pentru declaraţia persoanelor cu incapacităţi de acţiune sau cu capacitate juridică limitată este necesar de acordul prealabilă a tutorelui legal, cu excepţia la gestionarea datelor cu caracter personal necesare serviciilor şi operaţiilor necesare de zi cu zi, care au loc în masă.

8.3. Utilizatorul cu privire la Magazinele web, desfăşoară gestionarea datelor în aceleaşi condiţii şi cu acelaşi scop, notificat la Autoritatea pentru Protecţia Datelor.

8.4. Politica de confidenţialitate la înregistrare:

  1. Pentru utilizarea serviciilor disponibile în Magazin web, înregistrarea este necesară. Operatorul gestionează datele comunicate la înregistrare în conformitate cu cerinţele legale, numai pentru scopuri date, pentru prestarea serviciilor şi pentru a menţine contactul cu clienţii. Temeiul juridic pentru gestionarea datelor este acordul persoanei vizate. La comunicarea datelor cu caracter personal, şi prin acceptarea acestor Termeni şi condiţii, utilizatorii sunt de acord ca datele lor să fiu prelucrate de Operator în scopul de a îndeplini serviciul. Datele cu caracter personal, care au intrat în posesia Operatorului, sunt folosite doar pentru scopurile cunoscute la comunicarea acestora, nu va fi transferat pentru alte terţe fără consimţământul prealabil (conform punctului 8, din acest Termeni şi condiţii), nu devin disponibile, şi sunt păstrate separat şi în condiţii de siguranţă. În cazul în care, utilizatorul alege livrarea bunurilor cumpărate din Magazinul web prin curierat, contribuie acordul ca Operatorul să furnizeze datele necesare pentru livrare către serviciul de curierat. La datele au acces doar personalul angajat al Magazinului web.

  2. Scopul prelucrării datelor este acela, ca părţile interesate, ca comenzile cumpărătorilor, Operatorul să poată efectua, sau în cazul prelucrării anumitor date serveşte la îmbunătăţirea experienţei utilizatorului - a clientului, mai ales prin trimiterea newsletter-elor. Gama de date relevante de gestionare a datelor: – Numele (Numele şi prenumele) – Adresa de email – Adresa, adresa de facturare – Număr de telefon Durata de gestionare a datelor: până la anularea contului de înregistrare de către utilizator, iar în caz de cumpărare informaţiile de facturare conform perioadei de păstrare obligatorie impusă de lege.

8.5. Managementul datelor Club Zile de naştere

  1. Participarea la serviciul Club Zile de naştere este voluntară. Pentru utilizarea acestui serviciu, utilizatorul major comunică pe pagină web datele personale ale copiilor din familie, prenumele, sexul şi data naşterii. Datele pot fi şterse oricând şi de către utilizator. Utilizatorul prin comunicarea datelor declară că este reprezentantul legal al copiilor implicaţi, sau are acordul adecvat a reprezentantului legal, pentru comunicarea datelor. Operatorul tratează în mod confidenţial datele, şi nu pune la dispoziţia terţilor.
  2. Gestionarea datelor este conceput, ca utilizatorii înregistraţi să primească oferte personalizate şi potrivit ocaziei, cu care se uşurează alegerea cadourilor pentru minorul cu datele comunicate, de asemenea participanţii ale Clubului Zile de naştere pot participa la tombole, jocuri organizate periodic, şi să beneficieze de reduceri suplimentare. Datele implicate în gestionarea datelor:
  • Prenume
  • Sex
  • Data naşterii (anul, luna, ziua)

8.6. Evaluarea produselor

  1. Utilizatorii pot scrie evaluare despre produsele achiziţionate, fapt care va ajuta la decizia altor cumpărători cu privire la cumpărarea produsului. La trimiterea evaluării produselor va apărea numele de utilizator (numele şi prenumele utilizatorului în formă prescurtată sau fără abrevieri). Temeiul juridic pentru managementul datelor este acordul utilizatorului.
  2. Scopul procesării datelor este oferirea informaţii credibile pentru alţi consumatori, creşterea experienţei de utilizare a Magazinului web. Durata de gestionare a datelor: până la solicitarea ştergerii, sau comercializarea produsului.

8.7. Anumite servicii ale magazinului web conţin identificator unic, aşa numiţi cookie (‚prăjiturele’) care vor fi stocate pe calculatorul utilizatorului. Cookie-urile facilitează "autentificarea", adică identificarea utilizatorilor, în scopul de a îmbunătăţi serviciile personalizate pentru utilizatori, şi pentru a îmbunătăţi serviciile oferite pentru utilizatori. În cookie-uri nu sunt stocate niciodată datele personale ale utilizatorului. Sistemul de recomandare de produse afişează ofertele de produse în funcţie de categoria paginilor vizitate. Prin utilizarea site-ului utilizatorul este de acord să fie plasat cookie-uri pe calculatorul său. Prin dezactivarea utilizării cookie-urilor, utilizatorul nu este împiedicat să utilizeze serviciile Magazinului web.

8.8. Magazinul web pentru a oferii cele mai bune servicii operează un sistem independent de calitate, bazat pe feedback-ul de client. În acest scop, solicită sistemul de rating „Magazin de încredere”, operat de www.arukereso.hu (Naspers OCS Hungary Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Cod fiscal: 24868291-2-42, Număr de înregistrare: 01-09-186759, Identificatori de date: NAIH-74230/2014, NAIH-74231/2014), să solicite evaluare independentă a clienţilor după achiziţiile făcute în Magazinul web. În acest scop, adresa de email şi numele produsului achiziţionat va fi transmis către arukereso.hu. Utilizatorul este de acord cu transferul datelor descrise aici. Scopul transmiterii datelor: cererea şi publicarea feedback-ului clienţilor. Datele cu caracter personal astfel transmise sunt manipulate în conformitate cu reglementările privind protecţia datelor şi a vieţii private, de către Naspers OCS Hungary Kft., adică www.arukereso.hu

8.9. Vă informăm că, convorbirile telefonice sunt înregistrate pe bază de voluntariat pentru asigurarea calităţii. Temeiul juridic pentru înregistrare apelului: acordul voluntar al individului. Înregistrarea apelului se face cu acordul clientului. Dacă nu sunteţi de acord cu înregistrarea apelului, atunci puteţi consulta cu colegii noştri în timpul programului la numărul de telefon: 06-70-9384772. Scopul prelucrării datelor este punerea în aplicare a drepturilor clienţilor şi operatorului, dovadă ulterioară a autorităţii. Datele sunt stocate timp de 60 de zile în sistemul nostru. Compania responsabilă pentru prelucrarea datelor este Opennetworks Kft. , 1026 Budapest, Endrődi Sándor u. 15/c. În conformitate cu legea 14. §, punctul c), pe baza cererii asigurăm ştergerea fişierului. La cerere asigurăm o copie a convorbirii.

8.10. Atunci când un utilizator are comportament contrar conţinutului Termeni şi condiţii, nu este în concordanţă cu acestea, sau are comportament ilegal, Operatorul iniţiază identificarea clientului, necesar pentru iniţierea procedurilor legale

8.11. În cazul în care utilizatorii nu accesează Magazinul web timp de zece ani, operatorul şterge automat datele acestora şi distruge toate datele disponibile. Ştergerea sau corectarea datelor comunicate, utilizatorul poate cere oricând la adresele de email info@jateknet.hu, az info@tulli.hu, info@tulli.ro sau info@topjatek.hu. Nici în acest caz, operatorul nu are posibilitatea să şteargă datele care trebuie păstrate conform legislaţiei.

8.12. Operatorul stochează electronic datele cu caracter personal la furnizorul de servere, T-Systems. Datele pentru facturare sunt stocate şi la sediul Operatorului, la locul administraţiei centrale (a se vedea adresa mai sus). Operatorului ia toate măsurile responsabile de tehnologie informatică şi de organizare a muncii pentru siguranţa datelor cu caracter personal, de asemenea ca aceste date să nu intre în posesia unor părţi terţe.

8.13. Utilizatorul poate solicita prin email sau prin serviciul poştal informaţii de la Operator despre tratamentul datelor cu caracter personal, despre persoana care prelucrează datele cu caracter personal, despre circumstanţele transmiterea datelor sau alte detalii despre managementul datelor, sau poate cere corectarea sau modificarea datelor cu caracter personal, de asemenea ştergerea acestora – cu excepţia datelor dispuse în legislaţie. Informarea este gratuită, dar dacă cererea este repetată în termen de un an calendaristic, Operatorul îşi rezervă dreptul să aplica taxe administrative. 8.14. Operatorul este obligat să răspundă în cel mai scurt timp posibil, dar în termen de 30 zile, la solicitarea Utilizatorului în legătură cu prelucrarea datelor – refuzarea cererii trebuie justificat. În cazul în care utilizatorul nu este de acord cu decizia sau cu acţiunea acestuia - în termen de 30 de zile de la notificarea acesteia – se poate adresa instanţei.

8.15. Operatorul efectuează gestionarea datelor în deplină conformitate cu cerinţele Atv., acţionează cu cea mai mare prudenţă, le tratează confidenţial şi nu pune la dispoziţia terţilor, cu excepţia cazului când este necesar pentru respectarea drepturilor care decurg din contract, sau dacă transferul datelor către autorităţile se dispune de legislaţie, ordin oficial sau printr-o hotărâre judecătorească.

8.16. Reclamaţii sau plângeri împotriva Operatorului în ceea ce priveşte gestionarea datelor vă puteţi adresa la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Datelor şi libertatea de informare (Sediu central: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c, Adresă poştală: 1530 Budapest, Pf.: 5., Telefon: +36 (1) 391-1400)

9. Newsletter:

9.1. Utilizatorii au posibilitatea la înregistrare, sau mai târziu, pe parcursul utilizării site-ului, să aboneze la Newsletter-ul Operatorului. Abonarea la Newsletter este voluntară. În caz de abonare, utilizatorul este de acord în mod expres că la adresa de email comunicat va fi transmis informaţii şi conţinut specific publicitar, în intervale care urmează să fie stabilit de către Operator 9.2. Utilizatorul poate dezabona în orice moment de la Newsletter, la rubrica „Dezabonare newsletter” creat în acest scop, sau făcând clic la linkul „Dezabonare” situat la sfârşitul fiecărei newsletter

  1. Gestionarea reclamaţiilor

10.1. Adresa, numărul de telefon, adresa de email pentru raportarea reclamaţiilor şi pentru contact este aceeaşi cu adresa Serviciului cu clienţii a Magazinului web.

10.2. Cumpărătorul poate depune reclamaţia verbal (personal sau prin telefon) sau în scris la serviciu cu clienţi. Nu reprezintă o plângere în cazul în care cumpărătorul cere informaţie sau atitudine în legătură cu funcţionarea sau activitatea Magazinului web.

10.3. Magazinul web analizează imediat plângerea verbală, şi remedie dacă este necesar. Dacă cumpărătorul nu este de acord cu tratarea plângerii, sau dacă investigaţia imediată a plângerii nu este posibilă, atunci Magazinul web întocmeşte proces verbal despre plângere şi despre poziţia legată de acesta, înmânează o copie a procesului verbal, în rest procedează în conformitate cu punctul 9.4.

10.4. La reclamaţiile scrise (inclusiv cele electronice) şi la cele telefonice Magazinul web – în lipsa dispoziţiilor legale care să difere – asigură răspuns în scris în termen de treizeci de zile. Plângerea prezentată în acest fel primeşte un număr de identificare unic de la Magazin web. La răspuns Magazinul web anexează procesul verbal întocmit al plângerii. Plângerea înregistrată trebuie să conţină numele reclamantului, adresa, descrierea reclamaţiei, precum şi orice alte informaţii cerute de lege. Societatea este obligată să dea motive pentru poziţia sa în caz că respinge plângerea, şi să atragă atenţia cumpărătorului la posibilităţile legale (În caz de reclamaţii din partea consumatorilor puteţi adresa la autorităţile competente: Pest Megyei Békéltető Testület, 1364. Bp. Pf. 81.). Copia răspunsului trebuie păstrat timp de cinci ani, şi să le prezinte autorităţilor de control la cerere. Procesul verbal întocmit de Magazinul web include datele prevăzute de legea CLV. din 1997 despre protecţia consumatorilor.

  1. Acceptarea Condiţii de utilizare

11.1. Prin utilizarea Magazinului web sunteţi de acord că aţi înţeles Termenii şi condiţii, aţi luat la cunoştinţă şi acceptaţi ca condiţie la utilizarea paginii.

  1. Codul de etică 12.1. Magazinul web ca membru Szek.org (Asociaţia pentru Comerţul Electronic – Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület) aplică în mod obligatoriu Codul etic al organizaţiei. Codul etic puteţi accesa pe următorul link: http://www.szek.org/content/media/www.mediastore/0/639/131/szek-etikai-kodex.pdf.

Acest document este protejat în conformitate cu legea drepturilor de autor, utilizarea neautorizată este interzisă! – Copyright /Autor: Cabinetul de avocatura Rédei şi Pál

Pe paginile noastre folosim cookie-uri. Cu ajutorul acestora doreşti să vezi în continuare oferte inteligente şi utile? Vreau informaţii    Da Nu doresc